Сторінки

неділю, 21 серпня 2011 р.

Театр

Ще в липні я публікувала ось цю коробочку і виявилося , що з нею я увійшла у 5 кращих в асоціації "Мужчина і жінка" від блогу СкрапБутік.
І сьогодні там стартувало нове завдання "Театр", де я - запрошений дизайнер)))
Коли я побачила тему завдання, то асоціацій було багато – сцена, бархат, рукавички, актори, сміх, сльози…та зупинилася саме на слові…..балет…
Балет  для мене – це щось неймовірно красиве і надзвичайно чаруюче…гармонія і грація…легкість і невагомість..! Ось такою і з»явилася моя листівочка в ніжних пастельних тонах з прекрасною балериною, яку я знайшла в нетрях інтернету)
Як щойно вияснилося це- Анна Павлова, фото якої також використала інша дизайнер)
Далі буде...

7 коментарів:

  1. Очень нежно получилось,и красиво.И действительно легко и невесомо)))!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Красотень!!!!!У меня сейчас тоже вырисовывается балеринчастая открыточка)))Но твоя настолько изящная и изысканная)))Восходящая звезда театра на синем небосклоне музыки)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчата!
    Настя, ти так гарно описати вмієш))) Писати тобі романи))))

    ВідповістиВидалити
  4. вау, так красиво получилось!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вот эта мне нравится очень. Как говорится - не добавить ни убавить!

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо, Оля! Мне приятно читать это особенно от тебя!))

    ВідповістиВидалити