Сторінки

неділю, 4 вересня 2011 р.

На ювілей

Всім привіт)
Сьогодні я з листівкою, яку робила своєму дядькові до його 50-річчя!
Для листівки я використала багато штампів, а головне фоновий, про який я давно мріяла)
Я підготувала маленьку розповідь про це)
Все просто! Знадобляться ножиці, макетний ніж, олівчик, чорнилко, подушечка , видрукувані цифри, залишки паперу, акриловий блок і головне - штамп!
Спочатку на папірці виштамповую текст. Раджу робити це хаотично, щоб не створювалось вертикальних ліній. На готовому фоні відмальовую цифри і вирізаю за допомогою ножиць. Важкодоступні місця вирізаю за допомогою макетного ножа )) І нарешті - тоную краї чорнилком, щоб цифри мали завершений вигляд. Все)
Ось що у мене вийшло

Більш детально про штампи використані мною можна прочитати на сторінках "Штампувальні".

А, свято пройшло просто чудово і всі прекрасно відпочили :-))

Далі буде...

7 коментарів:

  1. Мартуся, це про ВАУ!!!! Справді!!! мені настільки подобається твоя ідея і те як ти все зробила...мммм...красота!!!!
    МОЛОДЧИНКА!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Сдержанно и элегантно!!!Как раз для солидного мужчины!!!Молодец!!Мне с огромаднейшим трудом даются мужские открытули...

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанцю,дякую)))
    Настю,спасиб!.Мен! теж не легко далася))) З чолов!чими подарунками ! лист!вками завжди так))))

    ВідповістиВидалити
  4. Классная! Очень нравятся шестеренки по углам!

    ВідповістиВидалити