Сторінки

четвер, 14 березня 2013 р.

Я і...животик)))

Привітик))
Нарешті я змилостивилася над своїми фото з животиком і зробила собі мінік))) Можна тепер і людям показувати)))

А почалося все з того, що 2 березня я побувала на МК від Наталі Бумага-Марака і саме там планувала такий мінік зробити))) На МК ми закінчили тільки основу, без декору і коли я прийшла додому, то побачила свої фото зовсім з іншим папером і кольорами)))

Дивіться самі:









Усі маленькі детальки покриті Глоссі, люблю я його))) Та  й набагато цікавіше виглядає)))
На фото, як завжди , не дуже видно))

Кожну сторінку не виставлятиму окремо (хоча...ще подумаю)))), бо дуууже багато фото буде)))

Остання сторіночка для якогось віршика чи моїх спогадів...ще не вирішила....))

Далі буде....

9 коментарів:

  1. тобі так вагітність пасувала)))ти аж світишся на фотках)))
    фантастичний мінік!!! він такий...рідний чи що)))так гарно передає твої теплі почуття..молодчина!!!!
    хочу ще вживу пощупати))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти знаэш,я аж сама не в!рю,що така була))) Мартин позитивно на мене вплинув))) Помацаэш,скоро)))

      Видалити
  2. Дуже красива робота Мартусь!!!!! Така легка, така ніжна і така особлива, якраз для цих цудових фото!!!! Ти дуже файна була пузатінька)))

    ВідповістиВидалити
  3. Такой миник трогательный! Умничка! Хочу ещё фоток деталей)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно і ніжно! Молочина, що зробила таку класну фотосесію, а ще більша - що оформила і показала нам! :) Давай ще :)))

    ВідповістиВидалити
  5. Круто, такий милий, ніжний і ти така гарненька!!!

    ВідповістиВидалити