Сторінки

четвер, 22 вересня 2011 р.

Листівка для дівчинки

Привіт усім-усім!
В мене сьогодні прекрасний настрій,бо у мене з"явився новий набір папірчику дякуючи Зірочці)))
А ще хочу показати одну з останніх моїх листівок, яку вже давненько зробила до Хрестин моєї тезки)))


 І хочу розповісти як я користуюся штампами, коли хочу використати тільки їх частину. Для прикладу я використала цей же штамп, що на листівці, тільки з чорнилком.

Отже, все просто, обираєте потрібний штампик.
Макаєте його в чорнилко.
 Відрізаєте шматочок скотчу і заклеюєте непотрібне місце. В даному випадку це слово "наша".
Головне тут спочатку замалювати штамп, а тоді заклеїти його, а не навпаки, бо скотч теж вимажеться і вийде додаткова пляма на папері))))



Відштамповуємо....
 І результат - внизу відштамповка, а вгорі штамп із залишками чорнила під скотчем)
Відкрию таємницю - цього мене навчила Леся)))
А які Ви знаєте методи?

Веселого усім штампування!
Дякую)

Далі буде...



7 коментарів:

  1. гарна відкриточка, дякую за підказочку, дуже корисна)))

    ВідповістиВидалити
  2. открыточка - просто нежнейшая розовая прелесть!!!
    за совет огромадное спасибо!!!часто бывает, что вся надпись не подходит. а тут так просто!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчата! Рада , що Вам пригодилося!

    ВідповістиВидалити
  4. очень миленькая открыточка!!

    ВідповістиВидалити
  5. НЕжненькая!
    А со штампиками я тоже так делаю, иногда даже бывает, что слова один под другим, а мне нужно в одну линию. Только использую не скотч, а стираю сразу излишки чернил.

    ВідповістиВидалити
  6. Саша, дякую!
    Оля, а чим стираєш?

    ВідповістиВидалити
  7. Пальцем :)))
    Ну или салфеткой влажной, а потом сухой.

    ВідповістиВидалити