Сторінки

вівторок, 13 вересня 2011 р.

Проста листівка з залишків

Привіт усім!
Життя дарує нам різні сюрпризи. Іноді хороші, іноді не дуже....Іноді у нашому житті біла смуга, а іноді чорна...Але головне,щоб були люди, які  завжди підтримають у скрутну хвилину....
Саме на цю тему я сьогодні я підготувала ще одну роботу для "Штампувальні". Це листівка, яку можна зробити із залишків картону.
Отже, насамперед потрібні два контрастні кольори картону. Я взяла чорний і білий.
З білого зробила основу для листівки розміром 15*10,5 і кожний наступний шар на 2 см менший від попереднього: чорний прямокутник 13*8,5 см, білий - 11*6,5 см,  і знову чорний - 9*4,5 см.По контуру прострочила чорною і білою нитками.

На найменшому чорному прямокутнику заембосила штамп Т005.
І все це разом виглядає саме так))

Мені дуже подобається) Просто і швидко) А Вам?
Нехай по Вашому життю  проходить тільки біла полоса...
Дякую.
Далі буде...


8 коментарів:

  1. Я б даже сказала, что мужская открытуля. Классная идея чередовать черное и белое)))

    ВідповістиВидалити
  2. Мартусь чудово придумала!!!!! така солідна листівочка вийшла ))) але з романтичним натяком ))

    ВідповістиВидалити
  3. Настя, дякую. То буде чоловікові) У нас річниця 25 числа))
    Оксаночко, точно з романтичним!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класс !!! и без цветочков и бантиков, просто ,стильно,лаконично и со вкусом))

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова лаконічна листівочка!
    Бажаю щоб ваш з чоловіком родинний щлях був широким і білим з чудовими і вірними друзями:)
    І дякую за участь в завданні блогу Мелодії скрапу!

    ВідповістиВидалити